Opieka nad wizerunkiem firmy
Wizerunek firmy i opinie jakimi dzielą się konsumenci w sieci ma wielkie znaczenie w procesie sprzedaży usług i produktów. Jak pokazują badania przeprowadzone przez Channeladvisor.com aż 92% konsumentów przed zakupem produktu lub zleceniem usługi czyta opinie w internecie, a aż 75% z nich ma do nich zaufanie. Opinie na jakie natrafią zainteresowani mają więc kluczowe znaczenie w procesie sprzedaży. Klienci są coraz bardziej świadomi i szczególnie podczas kosztownych zakupów kierują się opinią innych osób, które już wcześniej zakupiły dany produkt lub usługę. Warto dbać o pozytywny wizerunek firmy w Internecie!
W skład usług związanych z opieką nad wizerunkiem firmy wchodzą: SERM – czyli kontrola wizerunku firmy w wyszukiwarkach Internetowych, depozycjonowanie negatywnych opinii z Google, kreowanie wizerunku poprzez angażujące i neutralizujące wypowiedzi, bieżąca komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Jakie korzyści zapewnia opieka nad wizerunkiem firmy w Internecie:
Rozpoznawalność marki
Poprawę zaufania konsumentów
Zwiększenie liczby klientów
Poprawę widoczności strony w wyszukiwarkach
Kontrola nad informacjami pojawiającymi się o firmie w Internecie
Reagowanie na negatywne opinie
Większą sprzedaż i poprawę dochodów firmy
Ile kosztuje i jak przebiega usługa?
Monitoruję sieć za pomocą specjalistycznych narzędzi takich jak Alerty Google, Brand24 czy Unamo. Kiedy w Internecie pojawia jest wybrana wzmianka, jaką może być słowo kluczowe, nazwa firmy, produktu czy usługi narzędzia generują listę miejsc w jakich ukazała się informacja na wskazany temat. To zapewnia możliwość reakcji. Na jakich serwisach pojawiają się wzmianki? Są to zwykle media społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram, inne strony internetowe, blogi, fora, portale czy serwisu typu Q&A.
Koszt usługi związanej z opieką nad wizerunkiem firmy w sieci zaczyna się już od 2500 zł/netto.
Profesjonalnie zaopiekuje się wizerunkiem Twojej firmy. Napisz do mnie!

Freelancer SEO Kordian Minkina
ozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to nie sprint, ale maraton.
Moja przygoda zawodowa z pozycjonowaniem stron zaczęła się w 2012 roku. Szybko odkryłem, że taka praca sprawia mi dużą satysfakcję, dlatego stała się moją pasją. W 2014 założyłem własną działalność, która umożliwia mi dalszy rozwój i realizację marzeń. Regularnie biorę udział w wielu konferencjach oraz szkoleniach z zakresu SEO/pozycjonowania. Nieustannie staram się poszerzyć swoją wiedzę i udoskonalam posiadane umiejętności. Mieszkam w Częstochowie.
Każde zlecenie jest inne, dlatego w pełni indywidualnie podchodzę do swoich klientów. Biorę pod uwagę m.in. specyfikę branży, charakterystykę domeny czy popularność słów kluczowych. Rozliczam się na zasadzie opłaty abonamentowej, do której doliczam stosowne premie za osiągnięte cele.
Zależy mi na transparentności, dlatego co miesiąc przedstawiam szczegółowy raport opisujący postępy prac oraz ich faktyczne efekty.
Opinie moich klientów
W branży marketingu internetowego działam od 2012 roku. Sprawdź jakie opinie mają o mnie moi dotychczasowi klienci!










Wiedza
Interesujesz się marketingiem w sieci? Śledź mojego bloga, gdzie dzielę się wiedzą na temat skutecznego pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google!
Co to jest linkowanie?
Co to jest linkowanie? Linkowanie to budowanie sieci klikalnych odnośników na zewnętrznych stronach internetowych lub w obrębie jednej witryny. Proces
Jak pisać dobre teksty pod SEO w 2020 roku
Jak tworzyć teksty z uwzględnieniem zasad SEO, aby zdobywać wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w 2020 roku? Teksty w
Jak wybrać domenę pod zaplecze SEO?
Pozycjonowanie stron to długofalowy proces prowadzący do zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarek. W dużym skrócie możemy powiedzieć,