Prowadzenie social media – profesjonalny rozwój fanpage Twojej firmy w mediach społecznościowych!

Profesjonalne prowadzenie fanpage w takich mediach jak Facebook, Instagram, Twitter oraz LinkedIn to doskonała możliwość budowania pozytywnego wizerunku firmy lub osoby.  To również szansa na zwiększenie rozpoznawalności poprzez dotarcie do ogromnej grupy użytkowników czy komunikacji z obserwatorami, których możesz zachęcić do kupna Twoich towarów i usług.

Prowadzenie kont social media to także możliwość dzielenia się wiedzą i budowanie wizerunku specjalisty w Twojej branży, co w konsekwencji skutkuje nowymi licznymi kontaktami biznesowymi, a ponadto przekłada się w sposób pośredni na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google!

Media społecznościowe są dzisiaj najszybciej rozwijającą się gałęzią marketingu internetowego, a informacje i sposób publikacji postów wpływa na postrzeganie firmy, co przekłada się na decyzje zakupowe klientów.

Jak rozpocząć prowadzenie Fanpage? Jakiego budżetu będziesz potrzebował? Napisz do mnie lub zadzwoń pod numer telefonu+48 609 704 072 a chętnie udzielę Ci szczegółowej informacji i zaproponuję plan rozwoju Twojego fanpage’a!

Kordian Minkina pozycjonowanie Częstochowa

Ile kosztuje prowadzenie profilu w social mediach? Cennik prowadzenia fanpage

Prowadzenie i rozwój profili w mediach społecznościowych wymaga systematyczności, wiedzy, doświadczenia, odpowiednich narzędzi, przygotowania strategii oraz znajomości obecnie panujących na rynku trendów. Cennik prowadzenia fanpage uzależniony jest od ilości zadań, jakie firma zajmująca się obsługą profilu/profili musi wykonać i zawsze pozostaje kwestią indywidualną dla każdego klienta. Niemniej, aby ułatwić Ci wybór – przygotowałem pakiety na prowadzenie kanałów social media! Ile kosztuje prowadzenie fanpage na fb? Sprawdź poniżej!

Mini

PLN 700
netto miesięcznie
  • Publikację 10 postów miesięcznie
  • Tworzenie grafik i treści do postów
  • Dodawanie relacji 2-3 razy w tygodniu (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)

Midi

PLN 1000
netto miesięcznie
  • Publikację 12 postów miesięcznie
  • Tworzenie grafik, krótkich filmików i treści do postów
  • Dodawanie relacji 4 razy w tygodniu (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)
  • Odpowiadanie na proste komentarze
  • 10 udostępnień/poleceń miesięcznie na tematycznych grupach na Facebooku
  • Ustawianie kampanii sponsorowanych*

Maxi

PLN 1500
netto miesięcznie
  • Publikację 15 postów miesięcznie
  • Tworzenie grafik, krótkich filmików i treści do postów
  • Dodawanie relacji 5 razy w tygodniu (Facebook, Instagram)
  • Dobór hasztagów (Instagram)
  • Odpowiadanie na proste komentarze
  • Odpowiadanie na proste wiadomości (wiadomości o charakterze informacyjnym, nie przyjmujemy zamówień do realizacji, ani nie odpowiadamy na reklamacje i zażalenia)
  • 15 udostępnień/poleceń miesięcznie na tematycznych grupach na Facebooku
  • Tworzenie grafik na potrzeby fanpage (np. zdjęcie w tle)
  • Ustawianie kampanii sponsorowanych*

*do ceny należy doliczyć budżet na kampanię

UWAGA! Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wykonania zdjęć na potrzeby fanpage – klient wysyła swoje produkty do nas, a my wykonujemy zdjęcia oraz przygotowujemy je do publikacji. Wycena indywidualna w zależności od ilości produktów i ich gabarytów.

Jeżeli żadna z powyższych propozycji nie odpowiada Twoim wymaganiom – napisz do mnie na maila kontakt@kordianminkina.pl lub skorzystaj z formularza na stronie kontaktowej. Chętnie przygotuję dla Ciebie dedykowaną ofertę 🙂

Dlaczego warto prowadzić social media?

Zastanawiasz się, dlaczego warto rozwijać profile firmowe w mediach społecznościowych? Media społecznościowe są narzędziem marketingowym, które w znacznym stopniu wpływają na rozwój firmy, wizerunek oraz wolumen sprzedaży towarów bądź usług.

To właśnie dzięki nim masz możliwość efektywnej komunikacji z odbiorcami. Działania marketingowe firmy, która chce prowadzić skuteczne działania reklamowe w Internecie powinien uwzględniać obecność firmy w social media.

Poniżej znajdziesz listę 10 powodów, dla których warto zainwestować pieniądze i czas na rozwój kanałów społecznościowych.

Liczne grono odbiorców

Jak pokazują badania - mediów społecznościowych w Polsce używa obecnie aż 25,6 miliona osób, co stanowi zdecydowanie więcej niż połowa populacji naszego kraju.

Numerem jeden wśród serwisów społecznościowych w Polsce jest Youtube z którego korzysta aż 92,8% użytkowników, za nim Facebook (89,2%), komunikator Facebooka – Messenger (76,5%), Instagram (60,6%) oraz WhatsApp (48,2%).

Dopiero 6. miejsce zajmuje Twitter (37,5%), Snapchat – 8 (28,9%), na 9. pozycji uplasował się Tik-Tok (28,6%), a na 11 (!) LinkedIn (24,6%).

Precyzyjne targetowanie

Duża liczba użytkowników posiadających konta np. na Facebooku czy Instagramie nie oznacza od razu, że wszyscy z nich zostaną Twoimi klientami. Aby skutecznie reklamować się na Facebooku musisz określić grupę docelową swoich klientów.

Jeśli oferujesz usługi, które skierowane są wyłącznie do firm, Twoimi odbiorcami powinny być osoby, które prowadzą działalność biznesową, zajmują określone stanowiska czy są w odpowiednim wieku. Wszystko zależy od tego co sprzedaje Twoja firma.

Platformy społecznościowe dają możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy odbiorców, co znacznie zwiększa stopę zwrotu z inwestycji (ROI).

Interakcja z użytkownikami

Media społecznościowe pozwalają wejść w szybką i bezpośrednią interakcję pomiędzy użytkownikiem a Twoją marką. Taka forma komunikacji znacząco zmniejsza dystans między potencjalnym klientem a firmą.

Możesz odpowiadać na komentarze, udzielać odpowiedzi w wiadomościach prywatnych i przekazywać bezpośrednie komunikaty o promocjach.

Taka forma komunikacji często zachęca użytkowników do różnej formy kontaktu z firmą, na którą nie zdecydowaliby się w normalnych warunkach np. nie każdy lubi rozmawiać przez telefon, ponieważ jest to dla niego stresujące.

Media społecznościowe rozwiązują ten problem.

Budowanie świadomości marki

Ogromna popularność platform społecznościowych i prowadzenie na nich fanpage'y wpływa na budowanie świadomości marki wśród odbiorców.

Pamiętaj, że konsumenci mają skłonność do korzystania z usług firm, które znają.

Jeśli Twój potencjalny klient trafi na dwa podobne produkty dwóch różnych firm - prawdopodobnie wybierze tą firmę, którą lepiej zna lub o której kiedyś usłyszał.

formy reklamy

Zróżnicowane formaty reklamowe

Grupy odbiorców mogą różnie reagować na poszczególne formy prezentowanego contentu.

Prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych daje możliwość różnorodnej prezentacji oferty firmy i komunikacji marki np. poprzez materiały wideo, materiały błyskawiczne, w formie karuzeli czy obrazu.

wzrost ruchu na stronie

Wzrost ruchu na stronie www

Wzrost popularności firmy w mediach społecznościowych przekłada się w naturalny sposób na poprawę liczby odwiedzin Twojej strony internetowej.

Pamiętaj, że na przykład na Facebooku możesz publikować materiały, które udostępniasz na swoim firmowym blogu. Budując grupę zaangażowanych odbiorców masz pewność, że użytkownicy Facebooka odwiedzą Twoją stronę internetową, aby przeczytać cały artykuł.

większa ekspozycja firmy w internecie

Większa ekspozycja firmy w Internecie

Jak widzisz Facebook czy inne media posiada bardzo dużą ilość aktywnych użytkowników. Jeśli wydaje Ci się, że posiadanie strony internetowej Twojej firmy jest wystarczające, aby prowadzić skutecznie działania marketingowe w Internecie to z dużą dozą prawdopodobieństwa marnujesz spory potencjał, jaki daje prowadzenie social media. Pamiętaj, że dzięki mediom społecznościowym zwiększysz ruch na stronie www, a to pośrednio może na pozycje w wynikach organicznych Google. Ponadto w większości kanały te pozwalają na pozyskanie aktywnego odnośnika do strony, co wpływa na proces zwany pozyskiwanie linków zewnętrznym - linkbuildingiem, który to już ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie strony.

prowadzenie kampanii remarketingowych

Prowadzenie kampanii remarketingowych

Remarketing, czyli reklamy podążające za użytkownikiem. W momencie, kiedy dany użytkownik wejdzie na Twoją stronę internetową i posiadasz poprawnie skonfigurowany pixel Facebooka, będziesz miał możliwość wyświetlać mu ofertę swojej firmy, informacje o niedokończonym zakupie czy promocji na produkty bądź usługi.

Dzięki informacji o tym, jakie podstrony wyświetlał użytkownik na Twojej stronie możesz przygotować dla niego precyzyjny przekaz marketingowy, który znacznie zwiększy szansę na finalizację transakcji.

budowanie wizerunku eksperta

Budowanie wizerunku eksperta

Pamiętaj, że content w socialach to nie tylko posty reklamowe. Użytkownicy szczególnie doceniają to, kiedy dzielisz się z nimi swoją wiedzą! Twórz systematycznie teksty poradnikowe na swojego bloga i publikuj je na Facebooku lub LinkedIn.
Zbudujesz wizerunek eksperta w swojej branży, a to pozwoli Ci pozyskiwać nowych klientów.

analiza potrzeb konsumentów

Możliwość skutecznej analizy potrzeb konsumentów

Aktywność w "socialach" pozwala zebrać dużą dawkę wiedzy o Twoich konsumentach, która po odpowiedniej "obróbce" pozwoli wyciągnąć wnioski na temat tego jakie są potrzeby potencjalnych klientów.

A także tego jakie są obecne trendy na rynku, którym powinieneś sprostać.

Czym są media społecznościowe i na czym polega prowadzenie fanpage'a?

Media społecznościowe są w obecnych czasach jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Służą do komunikacji, zamieszczania zdjęć, wymiany opinii, jak i również do reklamy. Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn są od dawna wykorzystywane jako kanały dotarcia do potencjalnych klientów. O ile Facebook czy Instagram to ogólnotematyczną media społecznościowe, tak Twitter czy LinkedIn bardziej skupiają się na konkretnej tematyce, w dużej mierze politycznej oraz biznesowej.

Większość firm posiada swoje konto na Facebooku czy innych social mediach. Daje im to możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców poprzez komunikowanie się z nimi. Regularnie dodawane treści tj.: dopracowana grafika, film oraz treść posta może mieć wpływ na decyzję zakupową potencjalnych klientów. Dodatkowo możemy docierać do odbiorców poprzez tematyczne grupy, odpowiadając na zapotrzebowanie potencjalnego klienta.

Prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościowych jest bardzo ważne również pod kątem reklam dedykowanych pod konkretną grupę odbiorców. Ustalając kampanię należy wziąć pod uwagę wiele zmiennych, które decydują o tym, do jak dużej liczby osób nasza reklama dotrze.

Prowadzenie profilu firmy na Facebooku – czy warto robić to na własną rękę?

Odpowiedź na powyższe pytanie jest uzależniona od bardzo wielu czynników! Jeśli dopiero rozkręcasz swoją firmę, nie masz odpowiedniego budżetu, aby zlecić zewnętrznej firmie prowadzenie Facebooka czy też Instagrama i możesz poświęcić czas na naukę marketingu w mediach społecznościowych i robić to we własnym zakresie.

Pamiętaj jednak, że profesjonalne firmy dysponują praktyczną wiedzą i skutecznymi narzędziami, które pozwalają im na profesjonalne działania, które w bardzo szybkim czasie mogą angażować i zdobywać kolejnych obserwatorów.

Profesjonalna firma zadba również o systematyczność oraz prawidłową komunikację w social media Twojej firmy. Pamiętaj, że raz nadszarpnięty wizerunek firmy w Internecie potrafi ciągnąć się za nią przez długi czas! Nie pozwól sobie na stratę klientów, kiedy Twoja konkurencja prowadzi skuteczne działania marketingowe.

prowadzenie mediów społecznościowych

Prowadzenie profili social media FAQ

Tak jak każda usługa związana z marketingiem internetowym, tak również prowadzenie mediów społecznościowych budzi liczne pytania zainteresowanych takimi działania. Poniżej odpowiadam na te najbardziej popularne.

Ile kosztuje prowadzenie social media?

Koszt prowadzenia profili w mediach społecznościowych jest kwestią indywidualną dla każdego klienta i może wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Na cenę obsługi social media wpływają takie czynniki jak ilość kanałów, które klient zamierza obsługiwać, liczba publikacji, zakres materiałów do obrobienia itp.

Agencja social media – co to jest?

Agencja social media to firma, która zajmuje się kompleksowym prowadzeniem i obsługą profili firm, marek czy osób w mediach społecznościowych.

Co zyskujesz, zlecając prowadzenie fanpage’a firmy?

Zlecenie obsługi fanpage Twojej marki w mediach społecznościowych to możliwość oddelegowania tego zadania profesjonalnej firmie, która posiada odpowiednie narzędzia i wiedzę do rozwoju Twoich fanpage, dzięki czemu Ty zyskujesz czas na rozwój własnej firmy oraz nowych klientów, którzy docierają do Twojej oferty poprzez profesjonalnie prowadzony kanał społecznościowy.

Czy prowadzenie fanpage wiąże się również z przygotowywaniem grafik?

Tak, w ramach działania w social mediach zajmuję się również przygotowywaniem profesjonalnych grafik, które są bardzo ważnym elementem strategii komunikacji Twojej firmy.

Zamów pakiet profesjonalnej i bogatej obsługi profilów w mediach społecznościowych

Szukasz freelancera, który „ogarnie” prowadzenie fanpage na Facebooku lub Instagramie? Chętnie podejmę się tego wyzwania! Od 2012 roku skutecznie zajmuję się marketingiem w Internecie, a marketing w social media nie jest mi obcy.

Prowadzenie fanpage’a to usługa długofalowa, wymagająca zaangażowania, przygotowania strategii, opracowania harmonogramu publikacji, tworzenie postów i ich umieszczania na profilach firmy.