Linkbuilding Niemcy

Linkbuilding Niemcy2022-06-13T16:51:46+02:00

Pozyskiwanie mocnych linków SEO to jeden z najważniejszych czynników rankingowych, które mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania strony na rynku niemieckim. Pozycjonowanie strony w Niemczech to jedna z najlepszych metod, aby dotrzeć do klientów, którzy w danym momencie poszukują produktów lub usług w niemieckim Google. Aby nasz serwis wysoko rankował konieczne jest przeprowadzenie procesu jakim jest linkbuilding Niemcy – czyli pozyskiwania linków z domen niemieckojęzycznych. Dowiedz się jak pozyskiwać linki niemieckie, jak ocenić jakość linków oraz gdzie umieszczać odnośniki, aby działania marketingowe na rynku niemieckim przyniosły najlepsze rezultaty.

Zamierzasz zlecić link building Niemcy? Nie ufasz agencjom SEO, które naliczają spore prowizje? Chętnie pozyskam mocne niemieckie linki zwrotne do Twojej strony www! Posiadam wieloletnie doświadczenie w skutecznym pozycjonowaniu stron. Przygotowuję treści w języku niemieckim, wybieram jakościowe portale do linkowania.

Linkbuilding Niemcy – skontaktuj się ze mną, aby poznać ofertę!

    Linkowanie DE AT CH – dla kogo?

    Dla kogo link building po niemiecku będzie nieodzownym elementem marketingu online? Przede wszystkim dla wszystkich tych którzy zamierzają odnieść sukces na rynkach niemieckojęzycznych takich jak Niemcy, Austria czy Szwajcaria. Posiadasz stronę wizytówkę, sklep internetowy czy innego rodzaju portal online? Pozycjonowanie stron to jedna z najlepszych metod na dotarcie do użytkowników, którzy w danym momencie korzystają z wyszukiwarki Google w poszukiwaniu informacji o różnego rodzaju produktach lub usługach. Jeśli Twoja strona zajmuje czołowe pozycje na popularne słowa kluczowe to istnieje bardzo duża szansa, że klient zakupi produkty w Twojej firmie, zleci usługę, skorzysta z formularza kontaktowego lub zdecyduje się na telefon do firmy.

    Usługi link buildingu w języku niemieckiej wykonuję często dla polskich klientów, którzy zamierzają dotrzeć ze swoją ofertą do nowych klientów w Europie zachodniej. Pozycjonowanie w Niemczech, prowadzenie social media, content marketing czy Google Ads (linki sponsorowane w wyszukiwarce) to bardzo dobre metody promowania biznesu w Internecie.

    Link building Niemcy – jak ocenić jakość linków?

    Analogicznie jak na rynku polskim, na rynku niemieckojęzycznym konieczne jest zdobywanie wyłącznie mocnych linków SEO zewnętrznych. To one są jednym z czynników gwarantujących osiągniecie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Jak ocenić jakość linków wykonując link building w Niemczech? Należy wziąć pod uwagę wiele czynników takich jak:

    • tematyka strony internetowej na której umieszczamy link – im bliższa stronie pozycjonowanej tym lepiej,
    • ilość i profil linków zwrotnych prowadzących do strony – im więcej dobrej jakości linków zewnętrznych prowadzi do strony z której chcemy pozyskać link, tym większy „link juice” zostanie przekazany naszej domenie. Jak sprawdzić linki prowadzące do strony? Przeczytaj artykuł https://kordianminkina.pl/jak-sprawdzic-linki-prowadzace-do-strony-internetowej/.
    • ilość linków wychodzących – unikaj stron, które posiadają bardzo dużą ilość linków zewnętrznych. Wiele z nich zostało stworzonych pod spam.
    • atrybut linków – linki dofollow to najlepsze linki pod kątem pozycjonowania stron. Nie zapominaj jednak o innych linkach takich jak nofollow, które mogą wygenerować ruch do strony oraz zdywersyfikować profil linkowania.
    • ruch na stronie internetowej – to kolejny z czynników jakie biorę pod uwagę przy ocenie miejsc do linkowania. Jeśli strona posiada tematyczną widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania i generuje ruch użytowników to może to oznaczać, że Google dobrze ocenia jej jakość, a tym samym link pozyskany z takiego portalu przełoży się in plus na wyniki SEO.

    Pozyskiwanie mocnych linków w Niemczech – gdzie wykonać linkbuilding?

    Linkbuilding w języku niemieckim można wykonać na wiele sposób. Nie różnią się one szczególnie od metod pozyskiwania linków zewnętrznych popularnych na polskim rynku. Najważniejsza różnicą są język oraz budżet (w Euro) w jakich prowadzone są działania. Oto niektóre z nich:

    • Artykuły sponsorowane Niemcy – budowanie linków zewnętrznych za pomocą artykułów sponsorowanych polega na wykupieniu publikacji w wybranych serwisach www. Publikacja zazwyczaj ma formę artykułu tematycznego w którym umieszczamy jeden lub więcej linków do strony pozycjonowanej.
    • Fora internetowe – fora internetowe to bardzo popularna metoda linkowania. Działanie te polega na wyszukaniu tematycznego wątku (lub całego forum), w który istnieje możliwość umieszczenia wypowiedzi użytkownika wraz z aktywnym linkiem.
    • Prowadzenie social media – prowadzenie profili w mediach społecznościowych to kolejny sposób na pozyskiwanie linków zwrotnych. Choć takie linki zazwyczaj oznaczone są atrybutem nofollow, to tak jak wspominałem powyżej mogą posłużyć do dywersyfikacji profilu linkowania oraz przełożyć się na przekliki do naszej strony.
    • Wizytówki NAP – wizytówki NAP to portale, które pozwalają na cytowanie pełnych danych teleadresowych firmy. Tworzenie wizytówek NAP doskonale sprawdza się w pozycjonowaniu lokalnym stron www w Niemczech.
    • Relinkowanie – to proces polegający na sprawdzeniu linków jakie prowadzą do stron konkurencji oraz próbie zdobycia odnośników właśnie z tych portali. Dzięki relinkowaniu mamy szansę zdobyć takie linki, jakie posiada nasza największa konkurencja.
    • Zaplecze SEO – zaplecze pozycjonerskie to nic innego jak strony www nad którymi posiadamy pełną kontrolę i na których możemy umieszczać linki pozycjonujące.

    Pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech – jak szukać specjalistów SEO?

    Pozycjonowanie Niemcy to usługa skierowana do osób, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność na terenie Niemiec. Co daje SEO w Niemczech? Przede wszystkim możliwość dotarcia do klientów niemieckojęzycznych, którzy poszukują produktów lub usług w wyszukiwarce Google. Czego potrzebujesz, aby zacząć działania SEO? Przede wszystkim strony internetowej w języku niemieckim. Strona powinna zostać zoptymalizowana pod słowa kluczowe i wymagania wyszukiwarki, dlatego proces pozycjonowania powinien być poprzedzony przygotowanie strategii SEO, którą zaś powinien przeprowadzić doświadczony specjalista SEO.

    Często trafiają do mnie klienci, którzy nie posiadają odpowiednio „skonstruowanej strony pod pozycjonowanie”, przez co niejednokrotnie musieliśmy ją tworzyć od nowa. To naraża klienta na dodatkowe koszta, dlatego najlepiej od razu poszukaj specjalisty SEO, który wykonana research niemieckich słów kluczowych popularnych wśród użytkowników oraz przygotuje zalecenia dotyczące budowy nowej strony internetowej.

    Aby osiągać zadowalające rezultaty w pozycjonowaniu niemieckich stron www wskazane jest, aby strona została umieszczona na domenie z rozszerzeniem .de.

    Linkbuilding dla stron w Niemczech FAQ

    Jak dotrzeć do klientów w Niemczech poprzez marketing internetowy?

    Zacznij od utworzenie strony w języku niemieckim. Strona powinna być funkcjonalna, dopasowana do urządzeń mobilnych oraz do słów kluczowych. Nowoczesna i zoptymalizowana strona jest fundamentem przyszłych działań marketingowych do których należą pozycjonowanie w Google, social media marketing czy reklama Google Ads.

    Komu zlecić linkbuilding w Niemczech?

    Zajmuję się profesjonalnym linkbuildingiem na rynku niemieckim. Pozyskuje linki z for, portali tematycznych, wizytówek NAP. Ponadto tworzę wysokiej jakości treści, które pozytywnie wpływają na wizerunek firmy w Internecie.

    Czy muszę posiadać niemiecką stronę internetową?

    Tak, aby prowadzić skuteczne działania marketingowe i oferować klientom usługi lub produkty w Niemczech potrzebujesz strony www w języku niemieckim.

    Jaki budżet będzie potrzebny, aby zacząć pozyskiwanie wartościowych linków niemieckich?

    Wszelkie działania linkbuildingu niemieckojęzycznego prowadzone są w języku niemieckim oraz na niemieckich domenach. Co za tym idzie – koszt pozyskiwania mocnych linków niemieckich liczony jest w Euro, a moje usługi prowadzę już od 200 Euro miesięcznie.

    Przejdź do góry